Varför jag?

0kommentarer

Från ingenstans kommer det samtal från personer jag inte hört ifrån på länge, kanske mitt liv inte var så dåligt ändå. Fast det beror i stor del på vilka det är som ringer... Den senaste personen som ringde kan jag praktiskt taget bara skicka i skräp delen av min hjärna. Har även fått sms från en ny kille idag, känns konstigt att bli accepterat på ett annorlundare sätt än man blivit av dom man känner. När jag träffat folk i verkligheten så vill dom träffa en , sova med en, ha sex med en eller aldrig veta av en mer. Eller så träffar dom en två gånger och sen vill dom inte veta av en mer. De sista suger.... bokstavligen. Nu känner jag äntligen att jag kommit förbi de mesta känslorna iallafall, de där starka känslorna som bryter ner en totalt när man får ett nej. Det är dags för en ändring, det är dags att rycka upp sig. Man får göra det tråkiga roligt och försöka ha kul och inte gå för fort fram alls. 

Kommentera

Publiceras ej