Min nya dagbok

0kommentarer

Känslor, kärlek, svek, humörsvängningar, skola, jobb, aktiviteter, stress... Allt som kan göra livet komplicerat , allt som man håller inom sig. Jag vill inte hålla på det , jag känner mig instängd som i en cell utan lås. En som inte har någon dörr att öppna. Folk vill inte ha mig för den jag är eller så är jag bara kräsen och inte vill släppa på läget. Jag är trött på att stå i skuggan, trött på att inte kunna vara mig själv. Jag är låst i min egna kropp, det känns som att jag aldrig kan vara den som gör allting rätt. Valen är för svåra och när någon väljer åt mig bryts mina knän itu. Jag vet inte vem jag är eller om jag kommer att klara av den här världen. För mycket tankar går igenom mitt huvud och jag vet inte längre vad som är rätt eller fel. Det enda jag vill är att ta mig igenom varje vecka på ett någolunda bra sätt. Ett sätt som ska försöka få mig att se glad ut för andra...

Kommentera

Publiceras ej