Killar

0kommentarer

Jag tar tillbaka det jag sagt om killar, jag är rädd för killar. Ena stunden är dom där för en till hundra procent och nästa timma har dom kört in en dolk rakt genom öronen på en. Man förstår aldrig riktigt hur dom tänker. "Hon är söt, hon är okej, hon är en jag kan ligga med". Den sista tanken är ju bara äcklig...

Jag förstår inte varför killar ska styra de flesta tjejers humör. Genom att säga en mening kan de lysa upp ens dag eller trycka ner en till underjorden där alla skär sig själva och tycker att livet är patetiskt.

Livet är inte bra men inte patetiskt. Enligt mig då... I mitt liv styr inte bara killar mitt humör. För de mesta gör dom det men det finns även andra saker som trycker ner en väldigt mycket också... Typ skola, lärare, tidspress, vänner, föräldrar... u name it! Sista året på gymnasiet har varit ett helvete och fortfarande är. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns inte som att det finns någonstans att gå. Jag går på en väg utan slut med en massa rötter och mina fötter är inte lätta. Håll ut... bara 72 dagar kvar sen har jag annat att oroa mig för...

Kommentera

Publiceras ej